[python] event, interrup, listener..proste asynchronni udalost v pythonu..

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Úterý Září 19 13:33:04 CEST 2006

experimentuju se seriovym portem..

pouzivam pyserial http://pyserial.sourceforge.net/

umim prijmou i poslat znak..
u prijmu mam zatim nasledujici problem..

fce read() mi proste ceka nez prijde nejaky znak do prijimaciho bufferu a
nevykonava se do te doby nic jineho..program stoji..
mam sice fci inWaiting() ktera mi vraci kolik znaku je v prijimacim
bufferu..
takze bych ho mohl sem tam skenovat a teprve pokud neni prazdny tak pomoci
read() precist znak..
..
to mi ale na python prijde krkolomne..u mikrocipu jsou interrupty, u javy
listenery(listenery), jak si s tim poradit v pythonu???