[python] SqlObject

Petr Vaněk petr na scribus.info
Čtvrtek Září 28 16:08:52 CEST 2006

Hezký sváteční den

v Tutor konferenci jsem objevil zmínku o SqlObject
http://www.sqlobject.org

O co by mělo jít? Jedná se o moduly, které mapují objekty (tabulky) databáze
do Python tříd. Hezké.

Zajímalo by mne, estli existuje nějaké reálné využití, a popřípadě jaké s tím
máte zkušenosti.

Letmým studiem kódu a zběžným spuštěním mi přijde, že tomu zřejmě nerozumím.

* Jak se to chová v případě nepodporovaných (?) objektů (view, procedury...)?
Ignoruje to? Jak se ale pak dá s DB pracovat?
* Opravdu to neuvolňuje paměť když už nechci s instancí tabulky pracovat?
* Proč je "ID column" vždycky NUMBER s automatickým inkrementem? Popř. jak se
toho zbavím?
* Opravdu to tahá všechna data z DB, když nadefinuju třídu nad tabulkou anebo
se mi to jenom zdá?
* Jak se dostanu k plnému znění DB chyby?

a tak vůbec

zdar a sílu
petr vaněk