[python] Rendering animacii

Juraj Michalek juraj.michalek na asinus.org
Čtvrtek Září 28 20:24:13 CEST 2006

Ahoj.

Mam taku jednu zaujimavu otazku. Bavil som sa teraz so spracovanim a
strihom videa. Pouzil som Cinelerru, celkom zaujimavy program ale
niektore ukony su celkom otravne a vedel by som si predstavit, ze sa
daju naprogramovat.

Zaujimalo by ma, ci ma niekto skusenosti s "programovanim" animacii
prostrednictvom Pythonu a ich naslednym rendrovanim do Theora/Ogg alebo
nejakeho ineho video formatu.

Ako zaujimavy kandidat prisiel do uvahy Pygame (http://www.pygame.org),
ale je to kniznica urcena skor pre tvorbu hier ako animacii.

PS: Videl som niekde informaciu, ze DreamWorksovia vo velkom naberaju
Pythonich sw inzinierov ;)

Dakujem za kazdy postreh/tip.

S pozdravom a prianim pekneho dna

	Juraj Michalek