[python] Odpověď na...Re: Python do DLL

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 13:34:52 CEST 2007

> Mohl by mi někdo prosím osvětlit, k čemu jsou v setup.py ty řádky od
> začátku až po začátek třídy Target?
> Je to k neuvěření, ale jsem mnohem větší začátečník než vy :)

No, vezmeme to poporadku :)

1) importy - ty vysvetlovat nebudu ;-)
2) ten workaround okopirovany z http://www.py2exe.org/index.cgi/WinShell
  to je reseni problemu (kompletne okopirovane z uvedene stranky) kdy jsou
ve zdrojaku pouzity moduly z win32com. Tenhle modul se nechova uplne
standardne a vnitrne provadi ruzne magicke kousky s cestou. Diky tomu ma pri
normalnim spusteni py2exe trochu problem, ze nedokaze spravne moduly najit.
Tech uvedenych par kousku kodu najde spravne soubory a naimportuje je, takze
si s tim pak py2exe uz poradi.

3) sys.path.append(getcwd()) - prida do cesty aktualni adresar, aby py2exe
nasel potrebne soubory (je to tam jenom z lenosti, abych nemusel psat vsude
kompletni cesty)

4) pak uz je tam jenom ten kousek ktery rika, ze py2exe se ma volat s
parametrem "-q" aby nebyl tak ukecany..

Snad to pomuze :)

   Jirka