[python] 100

sebastian sebastian na sendmail.cz
Pátek Srpen 17 09:31:46 CEST 2007

Pavel Kosina wrote:

> Pomoc? S během wiki asi ne, ale jako přispěvatel, to jistě. Jako ostatně
> každý. Zvládnout syntaxi přispívání (prioritně rst -
> http://www.py.cz/ReStructuredTextZaklady , ale i další -
> http://www.py.cz/SyntaxeWiki ) trochu času zabere, ale dá se.
>
> Pokud budeš mít  za to, že ses dozvěděl, naučil, umíš něco, co tam není,
> něco doplnit něbo přepracovat, udělej to. Kdysi tam byla stránka námětů,
> jaké stránky udělat, ale umřela. Myslím, že vlastní vývoj a tato
> konference jsou dostatečným námětem.

Python pouzivam uz vice jak rok ale do ceho jsem porad jeste neproniknul
je tvorba GUI prostrednictvim wxPythonu. A ted nemam na mysli neco jako
"okno nakreslime takhle" ale spis "okno nakreslime takhle PROTOZE ..."
tak pokud by se nekomu kdo se v tom vyzna chtelo napsat nejaky serial
:-) Treba na root.cz se cosi vyskytuje ale je to z roku 2002 a to uz asi
nebude moc aktualni ...

Dalsi vec ktera by mne zajimala je vykreslovani 2D grafiky. Casto
potrebuju zobrazit nejaka data jako graf apod. ale nejak se mi to zatim
nedari tak jak bych chtel. A je mi jedno jestli to bude realizovano
prostrednictvim wxPythonu nebo neceho jineho. Urcite to nekdo pouzivate
v praxi a urcite Vam to funguje lepe nez mne :-)

A posledni vec co mne momentalne napada je Python a SNMP. Vim ceho bych
chtel dosahnout ale taky prozatim nevim presne jak takze pokud tu
existuje nekdo kdo to pouziva v praxi ...

To jsou moje namety. Pokud nekdo budete poptavat neco o cem si budu
myslet ze to umim tak se pochopitelne rad rozepisu.

S.