[python] 100

regnarG regnarg na seznam.cz
Pátek Srpen 17 12:47:09 CEST 2007

Pavel Kosina napsal(a):
> Slavte! Počet odběratelů www.py.cz přesáhl stovku!
> http://www.py.cz/FrontPage/subscribeform
>
> Je to hezké, že tak mnoho lidí odebírá změny, ale ještě hezčí by bylo,
> kdyby více příspívalo. Přispívalo získanými a ucelenými znalostmi nejen
> z konference. Nicméně chyba je také na straně wiki (zwiki), protože
> kvůli spamerům neumožňuje prostý přístup a zápis znalých koulemjdoucích,
> jako na bežné wikipedii, ale je třeba znát jméno a heslo (pycz heslo). S
> příchodem wiki 0.60 se to ale změní, že Vinile ;-) ? Tak snad se pak
> změní i počet přispěvatelů. To bych Pythonu v Česku skutečně přál.

> [...]
Dobrý den,
Ohledně wiki mě napadla jedna věc. I já jsem chtěl kdysi do wiki
přispívat (a nebylo to zas tak dávno), ale přijde mi, že současná
struktura článlů je poněkud zvláštní a zařazení nového článku lecdky
není jednoduché. Myslím, že by nebylo špatné uvažovat o zpřehlednění a
sjednocení logické struktury a provázání článků, potom by se možná
přispívalo lépe. Ale pokud ne, snad se s tím nějak vypořádám a pokusím
se něco napsat...

--

                                                  regnarG
http://regnarg.kx.cz