[python] ako naprogramovat hamachi...

superman feed na centrum.cz
Sobota Prosinec 8 01:02:04 CET 2007

No to si fandíte :-)

Nechtěl jsem původně napsat, že se tluču smíchy o stůl, ale hamachi je
především driver rozšiřující na úrovni operačního systému síťový
subsystém. A já bych ve svém operačním systému a zejména jeho jádře
python docela nerad viděl, i když jinak proti pythonu opravud nic nemám
a mám ho moc rád. A nejsem si dokonce ani jistý, jestli je vůbec reálné
v pythonu napsat driver do operačního systému, spíše nikoliv.

Jestli chcete psát drivery do operačního systému, jste na špatné adrese,
doporučuji C++ a občas trošku toho asm. Tohle není a nikdy nebude doména
pythonu, to je nad možnosti a síly pythonu a vždycky bude.

Je třeba znát meze technologií a stejně tak i python má své meze a svůj
stín nepřekročí. A tohle je zrovna jedna z věcí, které python nezvládne
a proto ani není divu, že jste k tomu nic nenašel.Python umí jen odsaď
pocaď a dál musíte python opustit a použít mocnější prostředky,
chcete-li se brouzdat v těchto vodách.

Miloslav Ponkrác