[python] prechod na eclipse

superman feed na centrum.cz
Pondělí Leden 29 10:54:45 CET 2007

> Ja bych uvital spis srovnani vyhod a nevyhod jednotlivych editoru.
> Samozrejme s podobnou vybavou (Debugger, autocompletion, kontrola
> syntaxe, apod.)
> Kritika typu "základ bude vždy Java" nebo "existují mnohem lepší
> nástroje pro C", mi nepripada jako to proc by se mel Eclipse s PyDev odsuzovat.
> Napiste sem spise jiny lepsi multiplatformni editor pro Python, ja
> takovy nenasel.

To ode mě opravdu těžko, já si prostě najdu svoje a nemám touhy
přebíhat. Když jsem spustil Eclipse, byl jsem opravdu zděšen, něco tak
molochovitého a neintuitivního na používání jsem neviděl. Prosím,
neberte má slova jako kritiku, je to jenom můj subjektivní dojem bez
nároku na objektivitu.

Rozdíl je ten, že když třeba programuji v C řekněme v Microsoft Visual
Studio, mám k dispozici podpůrné prostředky pro tento jazyk - od
grafických editorů pro resource, přes řadu pomocných programů a knihoven
šitých na tento jazyk.

Problém je, že každý má prostě jiné představy co očekává od IDE. Já už
jsem takový, že stejně skoro všechno projedu s vimem a téměř absolutní
spokojenost, ale to není cesta pro každého.

Jinak jsem ještě zkoušel SPE a docela se mi líbilo.

Pak jsem zkoušel Boa Constructor a pro přeběhlíky z Delphi docela
ideální nástroj.

Zatím jsem byl do této chvíle jakýmkoli univerzálním integrovaným
prostředím s podporou x jazyků velmi zklamán. Vždycky to nakonec stejně
byla podpora pro jeden jazyk, možná dva a zbytek byl navíc a bylo to
znát. Ale jak říkám, tohle jsem já. Možná budete mít jiné zkušenosti a
jiný názor.