[python] Problém s "return" v definované funkci

regnarG regnarg na seznam.cz
Sobota Červenec 7 07:20:51 CEST 2007

Happy Day napsal(a):

> Zkusil jsem to - k oboum řetězcům za return jsem dal "u" ale nepomohlo to :(
> zkoušel jsem unicode() - ale určitě špatně :) - tuhle fci moc neznám...
>
> A pardon - druhý řádek měl být odsazen :) to jsem přehlídl...

Dobrý den,
Ještě jsem zapomněl - return není print, takže implicitně nespojuje
řetězce. Tím to asi bude, takže to nejspíš vůbec nesouvisí s kódováním.
Udělá z toho n-tici (tuple). Takže:

return u"--Do této věty vložím proměnnou"+unicode(n)+u"což mi způsobí nemalé problémy :)--"
nebo
return u"--Do této věty vložím proměnnou %d což mi způsobí nemalé problémy :)--"%n

                                                  regnarG
http://regnarg.kx.cz