[python] Nesrozumitelne prirazovaci prikazy zamichane mezi definice standalone funkci v modulu

Petra Javornicka petra.javornicka na gmail.com
Pondělí Červenec 9 12:07:16 CEST 2007

On 7/9/07, regnarG <regnarg na seznam.cz> wrote:

> Je to úplně to samé. Zavolá funkci a výsledek vloží do proměnné. Jediný
> rozdíl je v tom, že D je funkce která vrací funkci.

IMHO ale to je ten nejpodstatnejsi rozdil, protoze ta D funkce tu
druhou vraci v  'compile-time' , zatimco ta vracena se vykona az v
'run-time' a pri cteni toho zapisu clovek musi vedet, ze ta D funkce
vraci jinou 'executive' funkci, proto mi ten zapis nedaval porad
smysl. Pak samozrejme interpetr nepotrebuje nic poznavat.