[python] Nesrozumitelne prirazovaci prikazy zamichane mezidefinice standalone funkci v modulu

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Pondělí Červenec 9 13:02:04 CEST 2007

Petra Javornicka
> regnarG

> IMHO ale to je ten nejpodstatnejsi rozdil, protoze ta D funkce tu
> druhou vraci v  'compile-time' , zatimco ta vracena se vykona az v
> 'run-time' a pri cteni toho zapisu clovek musi vedet, ze ta D funkce
> vraci jinou 'executive' funkci, proto mi ten zapis nedaval porad
> smysl. Pak samozrejme interpetr nepotrebuje nic poznavat.

V Pythonu se v čistém slova smyslu nic nedělá v compile-time.
Všechno jede spíš v run-time. Jde jen o to jestli dříve (při
zpracování definice funkce) nebo později (po dokončení zpracování
definice funkce, kdy ji můžeme hned volat).

pepr