[python] OT: umazavani adresy pri citaci v mailing listu (bylo Compile-time vs. run-time)

Tomáš Brabenec konference na brabenec.net
Úterý Červenec 10 17:22:45 CEST 2007

David Michal napsal(a):

> Spise to delaji lide kteri tvori nove vlakno tim ze odpovi na jine vlakno ale premazou telo a subject mailu. Az se lide nauci vytvorit pro novy subject novou zpravu tak ze vam to nebude stavat. Prevedeno do reality stavat se vam to bude stale.
> David

A nebo to delaj i nektery klienti. Clovek da "Re" a ono to jaksi
"zapomene" ve zprave odeslat ID zpravy predchozi.
Ale je fakt ze obvykle je to rukama. Dnes uz snad skoro vsechni klienti
se chovaji korektne.

TB