[python] reportlab a cherrypy

Vladislav Ludík vlada na ludik.cz
Pondělí Červenec 16 21:23:55 CEST 2007

Problém je jinde.

Přístup na pdf je možný současně z více počítačů:

1. uživatel vygeneruje stránku s odkazem na uložený pdf.
Než na odkaz přejde, 2. uživatel udělá totéž a vytvoří jiný pdf
A co uvidí 1. uživatel?

Našel jsem sice metodu místo canvas.save() například getpdfdata(), ale
neumím získaná data zobrazit na webu.

Díky VL