[python] Jak omezit pocet bezicich vlaken

Marek Kdolský KdolskyM na seznam.cz
Úterý Červenec 24 09:38:19 CEST 2007

Ahoj

Jak jednoduse zajistit aby mi soucasne bezelo napriklad maximalne 5
vlaken, potrebuji se dopracovat k tomu aby po ukonceni kazdeho pateho
vlakna doslo ke spusteni noveho. Snazil jsem se vykoumat jak k tomu
dojit napriklad pomoci Semaforu a nejak se mi nepodarolo nic kloudneho
vygooglit. Existuje nejake elegantni reseni nez v nekonecne smicce
zjistovat pocet bezicich vlaken a na zaklade toho se rozhodnout zda nove
vlakno spustit ci nikoli?

Dekuji Marek

#!/usr/bin/python

import threading