[python] Vykreslování grafů

Jakub Vojacek jakohv na seznam.cz
Úterý Červen 5 21:43:59 CEST 2007

Sory, ten předchozí mail jsem omylem odeslal

Další problém s divokými funkcemi. Zkoušel jsem testovat mechanizmus že
pokud je rozdíl dvou funkčních hodnot vedle sebe větší než 10 tak se body
nespojí. Bylo to relativně rychlé, ale docházelo k nesrovnalostem na
kvadratické funkci při standardním zvětšení protože graf kvadratické funkce
připomíná skoro přímku.... Takže jsem začal počítat odchylku vektorů dvou 4
sousedících bodů. Výsledky byli stejné, i u kvadratické funkce došlo k
deformaci:( a navíc to bylo strašně pomalé.
(http://www.blujacker.wz.cz/ukazka.jpg). Jakmilie byl uhel 4 bodu vetsi nez
7, nespojovaly se.... Ale jak říkám, kvadratická funkce je strmější než
některé divoké funkce (jako 1/cos(x)) takže tam úseky nebyli spojené.

Takže jestli vás napadá jiný způsob, rád ho vyzkouším...
Nebo jestli si myslíte že nevadí že se ty kvadraticý funkce zobrazují trochu
zkresleně, mohl bych to nechat tak jak to je....

Díky