[python] Programovani pro vsechny (bylo py3k a nabodeníčka v názvech proměnných)

bystrousak na seznam.cz bystrousak na seznam.cz
Pondělí Červen 25 23:16:19 CEST 2007

> Od: Jirka Vejrazka <jirka.vejrazka na gmail.com>
> Předmět: Re: [python] Programovani pro vsechny (bylo py3k a nabodeníčka v
> názvech proměnných)
> Datum: 25.6.2007 23:04:49
>

> Ten uz preci je, jmenuje se BrainFuck (
> http://en.wikipedia.org/wiki/Brainfuck) a s nejakou cestinou v nazvu
> promennych si tam opravdu nikdo hlavu lamat nemusi ;-)
>
>   Jirka

Neměl jsem na mysli programovací jazyk, to bych volil Malbolge ( http://www.fi.muni.cz/usr/jkucera/pv109/2004/xskoupil-esolang.htm#malbolge ) ^-^
Šlo mi o jazyk kterým se běžně mluví, ale zárověň by se měl nechat snadno naučit -něco jako oficiální jazyk internetu. Uvědomuju si že jde o utopii, ale byla by to hezká představa..