[python] python na web - otazky

Jan Kundrát jkt na gentoo.org
Pátek Listopad 16 18:53:08 CET 2007

Tomy novella wrote:
> sorry, ale problem je v tom, ze ked nejak som ten cely link nepochopil :(
> pojdem na http://svn.flaska.net/viewcvs/pphotoalbum/trunk/  tak vidim
> zopar suborov, ale NEVIEM SA dostan na url, kde to cele bezi ..

No, ja jsem predpokladal, ze se podivas na ten link, uvidis v nem
nekolik .py souboru, na ktere se podivas a zjistis "aha, tohle jsou
zdrojaky nejake webove aplikace", takze si je stahnes, prectes, pochopis
a nebudes hledat, jestli nekde ta aplikace nahodou nebezi. Shodou
okolnosti teda bezi :), a to na dobre ukrytem a naprosto neintuitivnim
miste, [1].

Kdyby se ti zdala konfigurace mod_pythonu (a generovana URL) podezrela,
najdes ji na [2], odkud vyctes, ze se o povidani "moje aplikace" <->
Apache stara [3].

Nu, snad to pomuze :).

Hezky vecer,
-jkt