[python] Formárt data pro uložení do databáze

superman feed na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 22 12:44:57 CET 2007

Ke všem těmto připomínkám bych napsal jediné - vyjádřil jste se, Honzo
jak to dělá Python, nebo je to možné v Pythonu - ale zapomněl jste na
druhou stranu, tj. na databázi. A spousta databází prostě omezení
timestampu nepřekoná a tudíž trvám a stále platí moje argumentu o
nevhodnosti unix timestampu pro univerzální řešení datumu a času u databází.

Miloslav Ponkrác