[python] nieco ako netcat v pythone

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Pondělí Listopad 26 14:33:38 CET 2007

niee, ja nehladam nic take, ako pracu so socketmi, ale komplet program
:) pracovat so socketmi ako tak viem, ale hladam skor nejaky vacsi
projekt(nie doslovne vacsi, nieco do maximalne 5000 riadkov kodu), aby
som si vsimol nejake pythonovske programatorske zvyklosti a to, ze to
ma byt na pracu so socketmi a s tcp je len taka "ceresnicka na torte"-
proste hladam nejaky skoro hocaky zaujimavy program na prestudovanie
(na tuto "temu" som hladal program, pretoze ma to momentalne zaujima a
aj som niekde cital, ze netcat bol preprogramovany v mnohych jazykoch,
modzi ktorymi je python, ale uz som na ten link este raz nenarazil
:-()

kazdopadne diky za ten link na svncko ;) aj ked hladam som nieco aspon
300 riadkove(myslim program 300 riadkovy :-]) :-)

tomas