[python] spolupráce s Excelem

Vita Titl V.Titl na seznam.cz
Neděle Říjen 7 12:48:48 CEST 2007

Všem děkuji za odpovědi. Pomohli mi, umím načíst i vložit data. Ale objevil se mi další problém a tím je čeština (používám xlrd a pyExcelerator), české znaky se načtou  v hexadecimálním unicode zápisu, to by šlo vyřešit replacem (neexistuje připravená knihovna pro převod?). Horší je zápis, zobrazuje se mi tam azbaku (asi díky ruským tvůrcům), neřešili jste někdy tyto problémy a jak na ně?

Díky

S pozdravem
mustafa