[python] Zablikání ikonou a systray [Re: (no subject)]

Pavel Kosina geon na post.cz
Středa Říjen 24 06:53:16 CEST 2007

Roman Morong napsal(a):
> Ahoj, muj program neporusuje zadne pravidla travianu tak se nejedna
> o hecking, ne ?

Honza měl spíše na mysli, že jsi nenapsal Předmět. No a všem, co
odebírají poštu přes klienta, se tvůj dotaz zařadil pod jiný příspěvek
bez Předmětu. U mě konkrétně pod příspěvek ze dne 15.3.2006, který byl
také bez Předmětu. ;-)
> chtel bych aby okno sheelu bylo v systray to je misto vedle hodin ty
> male ikonky a aby při utoku se zobrazilo na liště a začalo blikaj (
> na te liště ) předem diky

Jinak by bylo dobré vědět, v jakém GUI to děláš, jestli jsem to nepřehlédl.

--
geon
Pavel Kosina