[python] OT: Travian

Leos Pol leos na radiante-corp.com
Středa Říjen 24 14:35:40 CEST 2007

DarkCraft wrote:

> V pravidlech Travianu je jasne napsano, ze jsou zakazane jakekoliv hraci
> scripty.

Myslim, ze se pletes. Kdysi tam bylo, ze se nesmi pouzit scripty, ktere
stavi/trenuji/posilaji utoky nebo nadmerme zatezuji server. Dokonce jsem
to nedavno hledal a uz jsem to ani nenasel. Takze prvni sciprt, co jsem
si napsal bylo hlidani utoku s upozornenim smskou, druhej byl A*
algoritmus, kdy jakej dul postavit a posledni byl analyzator urovne
budov s vystupem do excelu. Ted je mi to nanic, protoze uz to nehraju,
ale verim, ze to neporusovalo pravidla.

Omlouvam se za offtopic,
Leos
PS: doufam, ze komunita python+travian ted nebude masove psat scripty :-)

--
----
Leos Pol

If it can be imagined,