[python] hledám knihovnu pro práci v síti.

Věroš Kaplan veros.kaplan na koren.cz
Neděle Říjen 28 16:40:09 CET 2007

Co si mám představit pod takovou prací v síti?

Práce v síti je poměrně široký pojem: httplib? urllib? xmlrpclib?
Twisted? xmppy? Zope? cokoliv jiného, co používá socket?

Pro  textový editor, který umožnuje více lidem přes síť editovat jeden
soubor, bych zkusil použít xmppy (předem varuju, že teď na XMPP trošku
ujíždím).

--VK