[python] django

Ondrej Beran ondrej.beran na gmail.com
Úterý Říjen 30 11:38:29 CET 2007

2007/10/30, Ondrej Beranek <rainbof na gmail.com>:

> velice se stydim pokladat sem takovouhle vec, ale uz vic nez 14 dni se
> snazim rozchodit na linuxu Debian "nejak" Django.

Ja ti sice neporadim, ale muzu ti zprostredkovat nasi zkusenost,
protoze kolega  z nejakeho (nejen) me nepochopitelneho duvodu vybral
Debian distribuci, ktera je rigidnejsi nez nejrigidnejsi a dostat tam
cokoli up-to-date znamena vsechno prekladat ze zdrojovek a ty
zavislosti/cesty si upgradovat rucne. A i v Lenny distribuci, ktera ma
uz Python 2.5, to stejne nechodilo bez rucni konfigurace :(