[python] Autorestart pylons serveru

marekj7 na centrum.cz marekj7 na centrum.cz
Středa Říjen 31 22:48:53 CET 2007

Dobrý den,

při vývoji v pylons se mi hodně často stává, že se při změně
server špatně restartuje. Celé programování se potom stává hodně
nepříjemným.

Při změně souboru v projektu se server začne restartovat. Po restartu
se tváří jakoby bylo všechno v pořádku. Problém je v tom, že se
nerestartuje čistě. V debug výpisu zůstává starý kód, někdy se po
restartu neprojeví ani změny v kódu, nereaguje na přidání nového
kontroléru atd. Je to celé nepoužitelné. Nezbývá nic jiného než
ruční restart celého pylons serveru. Zkoušel jsem i mazání .pyc
souborů a nic. Vytvoří si nové, ale vše se chová, jakoby měl staré
verze souborů.

Pro spouštění používám příkaz:
paster serve --reload development.ini
nebo
paster serve --reload --monitor-restart development.ini

Co se týče platformy, tak se mi to stává na Windows XP, Linux dokonce
i na pylons hostingu. Musím vždy otravovat adminy s ručním restartem.

Na WinXP používám Python 2.5.1, pylons 0.9.5, mako 0.1.7, PIL 1.1.6,
routes 1.7, webhelpers 0.3, sqlalchemy 0.3.8. Na linuxu jsou podobné
verze. Zkoušel jsem i jiné verze pasteru, dělá to totéž.

Jediný případ, kdy se server restartuje čistě je po vytvoření nové
projektu, kdy projekt obsahuje málo kódu. To potom reaguje dobře i na
přidání kontroléru.

Nevím si dále rady. Pylons se mi do této doby hodně líbil...