[python] Ja prevest hierachickou jmeno modulu na cestu ve filesystem

Leos Pol leos na radiante-corp.com
Pátek Září 7 15:55:47 CEST 2007

Ondrej Beran wrote:

> To jsem taky nasel, ale nasledujici odstavec me odradil, protoze mi
> prislo sileny, ze bych mel pesky prolejzat namespacy. Tak jsem se
> zeptal, jestli neexistuje neco primocarejsiho.

To mas pravdu, ale bez naimportovani package, neni mozne zjistit, co
obsahuje. Prosim opravte me, pokud se pletu.
> [...]
>
> Protoze jestli tomu rozumim, tak stejne bych to musel postupne
> loadovat a to uz asi rovnou muzu pouzit ten
> __import__(name,........).__file__ a bude to aspon bez prace.

Nezkousel jsem, ale myslim si, ze ano. Ikdyz mozna bude lepsi
naimportovat package, dat find_module a odstranit package z namespace.