[python] Ja prevest hierachickou jmeno modulu na cestu ve filesystem

Ondrej Beran ondrej.beran na gmail.com
Pátek Září 7 16:09:02 CEST 2007

7.9.07, Leos Pol <leos na radiante-corp.com>:

> To mas pravdu, ale bez naimportovani package, neni mozne zjistit, co
> obsahuje. Prosim opravte me, pokud se pletu.

Asi mas pravdu, protoze jsem o tom premyslel na urovni fyzickych
souboru a ne modulu.

> Nezkousel jsem, ale myslim si, ze ano. Ikdyz mozna bude lepsi
> naimportovat package, dat find_module a odstranit package z namespace.

Uz jsem to udelal pomoci toho __import__, protoze si pisu scriptik,
kterej mi proleze vsechny Django applikace a
vyexportuje/sesynchronizuje mi modely pro ORM psanej v C. Tak abych se
s tim Pythonem nedrbal vic, nez by mi to zabaralo napsat to v C popr.
aby doba stravena nad takovym scriptem nebyla delsi, nez suma rucni
prace za predpokladanou dobu zivotnosti projektu, kdyz bychom to
delali pesky s uzitim regexu v nejakem editoru :-)

Diky, Ondrej