[python] Jak se pristupuje k vysledku z getopt() parseru

Ondrej Beran ondrej.beran na gmail.com
Pátek Září 7 17:55:53 CEST 2007

7.9.07, Jan Fuchs <fuky na sunstel.asu.cas.cz>:

> co se třeba podívat do dokumentace, jinak sis odpověděl sám ;-)

A proc si myslis, ze jsem se tam nedival? Me je jen velmi proti srsti,
ze by se to melo pouzivat timto zpusobem - to kdyz se na getopt
vybodnu a udelam si cyklus pres argv[] se startswith(), tak na tom
budu co se tyce pracnosti v podstate stejne.

Tak jsem si myslel, ze kdyz to takhle nekdo vymyslel, ze *opravdovy*
Pythonyr vycaruje z klobouku nejaky prikaz, ktery umozni dereferovat
konkretni polozku a ne ze to bude otrocky prolejzat cyklem ;-)

Ondrej