[python] Jak udělat odpočítávání?

RMiklos na pss.sk RMiklos na pss.sk
Čtvrtek Září 13 18:51:39 CEST 2007

v module threading je Timer()

Mozno by to slo urobit nejako takto:

import sys,threading

def timeout():
    global t
    print "*******"
    print "Timeout period expired !"
    t.cancel() # nefunguje

def inp():
  global t
  s=raw_input('Enter something: ')
  if s != '':
    print "You have entered this: %s" % s
    t.cancel()

if  __name__ == '__main__':
  t = threading.Timer(5.0, timeout)
  t.start() # after n seconds, timeout will be printed
  inp()

"Mazlík" <zamazal.jiri na gmail.com>
Sent by: python-bounces na py.cz
13.09.2007 15:18
Please respond to
Konference PyCZ <python na py.cz>

python na py.cz
cc

Subject
[python] Jak udělat odpočítávání?

Ahoj :-)

Potřebuju udělat script, kde by hned na začátku byl raw_input a
odpočítávání. Např:

rozcestik = raw_input()
-----------------------
Napište číslo podle nabídky a stiskněte ENTER
(1) Start
(2) Konfigurace
(3) Napoveda
(4) Konec

A teď chci, aby uživatel měl na tuto volbu např: 10 vteřin a pokud nic
neudělá, tak se do proměnné "rozcestik" vloží hodnota třeba "1" (Jako
kdyby místo něj napsal třeba jedničku a enter :-))

Pak mě napadla druhá varianta, že pokud by se script / program spustil
s určitým argumentem, tak by ta nabídka volby vůbec nebyla a proměnné
by se hodnota přiřadila sama. Jenže já pak potřebuju udělat .exe
(py2exe) a nejsem si jistý, jestli by toto argumenty fungovali na
100pro a hlavně je to otrava psát parametry pro spuštění :)

Mockrát dík :-)