[python] Nakonec všechno jinak

Mazlík zamazal.jiri na gmail.com
Pátek Září 14 14:51:01 CEST 2007

Ahoj :)
Mockráte díky za ochotu (to se jen tak nevidí) :-)

Mám program, který je určen hlavně pro widle a jeho úkolem je stahovat
soubory z FTP serveru. Ten program dám do plánovače úloh (taková
napodobenina cronu :)) ) a každý den se automaticky stáhnou určité
soubory do složky. Ale zároveň jsem chtěl, aby když se spustí program
normálně, tak aby tam nabídka (defaultni volba, stáhnutí starších
souborů apod). Proto jsem chtěl to odpočítávání, aby když ten ten
program spustí plánovač, aby se po 10 vteřinách spustila defaultní
volba.

Zároveň mě zajímalo, jestli něco takového vůbec funguje :)

Nakonec jsem to udělal tak, že v plánovači úloh spustím soubor s
parametrem a odpočítávání neřeším.

Takže se omlouvám, že jsem Vaše rady nakonec nevyužil :(