[python] Oprava

Pavel Kosina geon na post.cz
Středa Září 19 11:09:13 CEST 2007

xDlabacekM napsal(a):

> problem je v tom, ze hrdina nemizí. Zkouším nový věci a tenhle modul
> mě opravdu zaujmulJ Jsem total looser a snažil jsem se to okopírovat
> z tutoriálů jak jen nejlíp jsem mohl. Díky moc

Bez mučení se přiznám, že do pygame již moc nedělám a nejsem si jistý,
jestli v Čechách a Slovensku někdo jiný jo .... Takže budu trochu vařit
z vody:

* nemizí protože ho nemažeš, nebo mažeš, ale jinde než byl, takže se
nesmaže. Pozici, na které byl v minulém cyklu, si musíš uchovat (nebo
změnit až poté), a tu pak pomocí obrazovka.blit překreslit pozadím.

* jinak taky myslí, že když chceš souřadnice myši potřebuješ metodu
pygame.mouse.get_pos() . get_rel vrací změnu, takže bys nové souřadnice
musel počítat nebo přesouvat relativně.

--
geon
Pavel Kosina