[python] Postgresql

Miloš Kozák milos.kozak na lejmr.com
Pondělí Září 24 22:30:58 CEST 2007

Dík, to mi celkem bodlo..
Když zadávám příkaz ručně, tak vše funguje, jak má.. ale jinak, když
zkouším to ?ORM?, tak to hází chybu.. mám program:

#!/usr/bin/python
from sqlalchemy import *

db = create_engine('postgres://milos:heslo@barak.lan:5433/test')

metadata = MetaData( db )
tabulka = Table('names', metadata, autoload=True)

tabulka = Table('names', metadata, autoload=True)
  File "/usr/lib/python2.5/site-packages/sqlalchemy/schema.py", line 43,
in __call__
    metadata.get_engine().reflecttable(table)
  File "/usr/lib/python2.5/site-packages/sqlalchemy/schema.py", line 51,
in get_engine
    raise exceptions.InvalidRequestError("This SchemaItem is not
connected to any Engine")
sqlalchemy.exceptions.InvalidRequestError: This SchemaItem is not
connected to any Engine

Nevíte náhodou co s tím? byl bych Vám moc vděčný..
miloš

Na tu postgres DB se normoš připojím.