[python] cherrypy + ajax

Marek Palatinus marek na palatinus.cz
Úterý Duben 22 01:28:27 CEST 2008

Upřímně, moc jsem to s tím WAPem nepochopil. Jak to souvisí s online a
automatickým získáváním informací ze serveru?

> Doporučuji použít řešení s javascriptem a setInterval. Rozhodně bych
> ale volil delší timeouty ... ten příklad se čtením logu počítá spíš s
> jednouživatelským webem, než s masovou záležitostí.

Přesně tak. Snažil jsem se jen nastínit (podle mě) vhodné a jednoduché
řešení problému, který sám využívám. Podobně (princip HTTP poolingu;
samozřejmě bez javascriptu a pythonu) řeší například jabber klienti
komunikaci se serverem v případě provozu přes http proxy (tj. v případě
restriktivní sítě, kde nelze vytvářet klasické síťové socketové spojení).
Klient pošle požadavek na jabber server a ten mu vrátí response zabalený v
HTTP hlavičce buď po nějakém časovém timeoutu nebo _přesně_ ve chvíli, kdy
od někoho příjde zpráva.

Konkrétní timeouty a celkově nastavení toho mechanismu samozřejmě závisí od
aplikace a plánovaného zatížení, o tom žádná.

S pozdravem
MP