[python] Seznam objektů v QTabWidgetu

Petr Vaněk petr na scribus.info
Úterý Duben 29 07:35:38 CEST 2008

On po 28. dubna 2008, Martin Stiborský wrote:
> Zdravím, existuje v Qt4 metoda, kterou získám seznam tabů v
> QTabWidgetu ? Hledal jsem, ale nenašel jsem ..
> Snad jedině, dost nehezky, zkusil jsem children() na instanci
> TabWidgetu, dostal jsem dva objekty, TabBar a StackedWidget, koukl
> jsem do dokumentace na ten Stacked, bylo mi vysvětleno co a jak ... k
> tabům jsem se nakonec dostal takto:
>
> foo = self.ui.questionTabs.children()
> bar = foo[0].children()
>
> Což je dost strašné .... mimo tabů jsem dostal i objekt
> StackedLayoutu, který nechci, potřebuji jen taby.

s tím children() je to dost vachrlatý, protože můžeš zkonstruovat objekt,
který bude potomkem jiného widgetu než tabWidgetu (typicky dialogu atd.).

Příklad z praxe (do pythonu si to převeď jako domáí úkol;)):

QObjectList l;
for (int i = 0; i < tabWidget->count(); ++i)
    l.append(tabWidget->widget(i));

petr