[python] terminologie

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Neděle Srpen 24 17:56:28 CEST 2008

Pavel Kosina wrote:
> Chtěl jsem se s vámi domluvit. S vámi, kterým záleží na pythonýrské
> terminologii a kteří do toho chtějí mluvit. ...

Myslím, že by se na takhle úzce specializované, ale nikoli nedůležité
diskuse měla založit konfera, např. python-lang, python-i18n, python-cs, ...

Překladatelé občas potřebují nějakou věc operativně prodiskutovat a na
to se Wiki nehodí. Ta může sloužit jako druhotná podpora, pro referenci
před napsáním do konference. U plone-i18n na ... to tak docela dobře funguje.

Navíc stáří diskuzí bez dalších námitek může dobře sloužit jako podklad
pro to, _kdy_ konkrétní věci kodifikovat na Wiki, protože proti nim
nejsou námitky.

Pokud by to nešlo na tomto zavedeném serveru/doméně, mohu bez problémů
okamžitě založit konferu sám.

--
\//\/\