[python] Guido o funkcich reduce(), filter() a map() v Python 3000

superman feed na centrum.cz
Středa Červenec 2 12:53:18 CEST 2008

> Ano, přesně tak. Tímto u mě superman ztratil důvěru. Důvěrou myslím, že
> když něco nebudu vědět, a budu se muset spolehnout na můj úsudek, odhad
> či intuici, raději se přikloním k názoru opačné strany. V tomto případě
> tedy důvěřuji více Guidovi než jemu. Tím samozřejmě neříkám, že by
> superman nebyl prudce inteligentní, nikdy asi nedokáži to co on
> popisuje, že umí nebo dokázal, ale na tom nesejde. To je něco jiného. A
> taky je dost offtopic, ale musel jsem to na poslední chvíli napsat,
> jinak bych na to celou dovolenou myslel ;-)

> [...]

Naprosto v pořádku. Každý má právo na svůj názor a já ho ctím. Nicméně
přiznám se, že pokud někdo dává přednost formě (tj. aby se neobjevilo
třeba slovo Hitler, či jakékoli jiné slovo XY bez pejorativního významu)
před vnitřním obsahem - pak mě ani ztráta důvery moc nemrzí, abych se
přiznal.

Jinak znovu říkám, nevěřte mi v ničem. Vše po mě si tvrdě ověřujte - ani
já nejsem etalon na pravdu.

Miloslav Ponkrác