[python] Projekt v Django

Miloš Kozák milos.kozak na lejmr.com
Neděle Červenec 6 16:38:45 CEST 2008

Nebudu zastírat můj hlavní záměr je použít debian, ale chci to udělat
tak, aby to bylo možné s minimální úpravou použít na jakékoliv distribuci.
Mělo by to poskytovat rozhraní pro ovládání všech možných databází..
vsftp, postfix, apache2
V současné době mám hotové jádro a píši balíček pro BIND.
jabber: lejmr na jabber.rudna.net

Jestli jsem Vás zaujal mohu popsat kapku detailněji strukturu
zamýšleného systému.