[python] wxPython a XRC s wxGlade

Petr Dlabal dlabal na gmail.com
Pátek Červenec 11 11:25:46 CEST 2008

Jestli jsem neco tragicky nepochopil, tak bud muzu pouzit XRC jako
resource pro vykresleni gui a nebo nechat wxglade udelat primo
wxPythonsky kod kde je to gui zadratovano. Do toho kodu se ty
vlastnosti dostanou ale do toho XRC ne, nicmene zacinam chapat ze to
je asi ok.

Spis ted zase nechapu proc se mi wxPanel porad nechce nakreslit s
nejakou urcenou velikosti, na tu velikost to kasle... neco jsem nekde
prehledl...
PD