[python] [pygtk] odchyceni kliku na bunku v treeview

David Hrachovy david.hrachovy na gmail.com
Pondělí Červenec 14 17:42:26 CEST 2008

Zdravim, tohle je muj prvni dotaz na teto konferenci, tak doufam, ze
bude stat za to:)
Mam treeview. V nem zobrazuji nejake zbozi z liststore. V jednom
sloupci zobrazuji pixbuf. Po jednom kliknuti na nejaky cell z toho
sloupce bych potreboval, aby se zavolala moje funkce f().
Konkretne: tukanim na obrazek pluska se zvysi pocet polozek ve skladu.
Zkousel jsem to pres signaly row-activated, cursor-changed, ale vzdycky
musim kliknout 2x:(
Rad uvitam primo ukazky kodu ci jine reseni.
Kdyz tak tu hodim i kod pro predstavu.