[python] [pygtk] odchyceni kliku na bunku v treeview

Jan Janech devel na atlas.sk
Úterý Červenec 15 11:33:37 CEST 2008

Ked som kedysi robil property grid, tak som potreboval vlozit do
TreeView tlacidlo a odchytavat click. Teda nieco podobne ako chcete vy.

Spravil som si vlastny renderer. Prikladam ho v prilohe. Urcite ho
nebudete chciet pouzit 1:1, ale ako priklad hadam postaci

--

Ing. Jan Janech