[python] XML-RPC

Petr Dlabal dlabal na gmail.com
Čtvrtek Červenec 17 11:20:07 CEST 2008

Moje zkusenosti jsou jen o malo vetsi nez nula, ale podle me xmlrpclib
neumi serializovat new-style class, tzn. class Foo(object):pass nelze.
Pokusne jsem to resil (a snad by to melo jit) ze jsem tu slozitou
classu pred vyslanim xml-rpc serverem (tzn. pred serializaci)
zapikloval a pak zas v klientovi rozpikloval...
stara class Foo:pass by mela jit serializovat snad i celkem slozita
PD