[python] XML-RPC

Miloš Kozák milos.kozak na lejmr.com
Čtvrtek Červenec 17 11:24:39 CEST 2008

Díky,
nový typ class mi opravdu neprošel, takže jsem použil cPickle a jede to
krasně :)

Ještě bych se chtěl zeptat, zda víte, jako moc je server v pythonu pro
xmlrpc vícevláknový. Chtěl bych se vyvarovat dlouhému čekání v důsledku
čekání na obsloužení právě zpracovávaného klienta.

Děkuji za Vaše postřehy
Milos