[python] Dekorátor a přístup do jmenného prostoru třídy

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Středa Červenec 23 21:25:21 CEST 2008

> Dostanete, funguje to nadherne... Skuste a uvidite. Jedine, ze by som
> velmi zle pochopil, co potrebujete (co sa asi ani neda)

Pravdu ma nacelnik :)

Rychle jsem to zkusil a opravdo to jde tak jak pise Jan Janech a je to
mnohem citelnejsi. Kdyz jsem se nad tim zamyslel, tak je to vlastne
logicke protoze se prvni parametr z *args hodi do "self", tj. to co
jsem ja delal pres "instance = argv[0]" je provedeno automaticky,
jenom se to nejmenuje "instance" ale "self" :)

A je to mnohem citelnejsi, jenom si myslim ze pouziti "self" v danem
pripade neni uplne nejvhodnejsi (jde ciste o to jmeno promenne)

  Jirka