[python] o5 pygame

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Čtvrtek Červenec 24 00:44:51 CEST 2008

> Hraju si s tím příkladem s opičkou zase, a zajímalo by mě, jak by to šlo udělat, aby ten textík za tou opičkou šel aktualizovat s každým zásahem (něco ve smyslu "Počet pohlazení "). Něco jsem zkoušel, počítá mi to s přehledem, jen se mi to překrývá (neaktualizuje se mi ta plocha, vrství se to na sebe). Díky za cokoli.

Ahoj,

  s opickou ti nepomuzu, pygame neznam. Ale jedna prosba - zkus priste
popsat svuj problem trochu podrobneji, nenosime vsichni v hlave to co
ty (a naopak). Jestli se nepletu, tak navazujes na sve maily ze zari
lonskeho roku a to uz myslim nikdo v hlave nema...

  Diky

   Jirka