[python] Stažení souboru ze stránky s cookies

anuvin anuvin na seznam.cz
Sobota Červenec 26 06:22:22 CEST 2008

Ahoj účastníkům konference,
mám spoustu linků na soubory z uložto a snažím se napsat si script, kterej je bude tahat za mne. Narazil jsem na to, že uložto vyžaduje ke stažení souboru v prohlížeči povoleny cookies, snažím se to emulovat v pythonu, ale moc mi to nejde a z dokumentace nejsem dvakrát moudrej... http://www.python.org/doc/lib/module-cookielib.html.
Výsledky mého laborování tak nějak říkají, že společně s nějakým požadavkem jako urllib.retrieve(adresa_souboru)
stačí posalt i cookie z adresy_stranky_s_tlacitkem_stahnout, ale nevím jak na to.
Za odpověd děkuja a zdraví Michal Keda