[python] Stažení souboru ze stránky s cookies

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Sobota Červenec 26 10:29:02 CEST 2008

anuvin wrote:
> mám spoustu linků na soubory z uložto a snažím se napsat si script,
> kterej je bude tahat za mne. Narazil jsem na to, že uložto vyžaduje
> ke stažení souboru v prohlížeči povoleny cookies, snažím se to
> emulovat v pythonu, ...

Predpokladam-li UNIX: Nebylo by praktictejsi pouzit shell a wget?

    wget --load-cookies=/cesta/k/netscape/cookies.txt

Pozor, Firefox 3 zacal konecne pouzivat sqlite, takze tam leda

    sqlite3 cookies.sqlite <<<"select * from moz_cookies;"

a trochu si pohrat s vystupem.

Pripadne:

    wget --no-cookies --header "Cookie: <name>=<value>"

Wgetem muzete i cookies mezi pozadavky ukladat, tzn. ze se muze i
lognout a pak teprve stahovat.

Doporucuju hledat slovo cookie (case-insensitive) v manu wget.

Python mam velmi rad, ale na radu veci jsou lepsi jine nastroje.

--
\//\/\