[python] Uvození metod/proměnných podtržítkem

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Sobota Červenec 26 13:41:26 CEST 2008

Ahoj,

  Obvykle se tak oznacuji promenne u kterych autor nepredpoklada, ze
by se jimi nekdo jiny mel zabyvat, je to takovy indikator ze je to
"interni" nebo "pomocna" promenna.

  Ma to i syntakticky vyznam - objekty jejichz jmeno zacina
podtrzitkem se nekdy neimportuji. Treba
>>> from muj_modul import *
Nenaimportuje ty promenne a funkce, ktere zacinaji podtrzitkem.

  Asi jsem to nepopsal uplne spravne, ale snad se mi povedlo zachytit
vyznam. Je to k nalezeni v dokumentaci nekde okolo popisu importu a
namespace.

   Jirka