[python] jak zjistit, jestli je metoda dekorovaná

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Pondělí Červenec 28 13:56:53 CEST 2008

Zdravím. Opět bych potřeboval trochu pomoct.
Potřeboval bych ve slovníku udržovat seznam hodnot "uřčité klíčové
slovo : odkaz na metodu" . V tomto slovníku by měly být všechny metody
které jsou odekorovány určitým dekorátorem, momentálně by mi stačilo i
detekce jakéhokoli dekorátoru, víc jich stejně nepotřebuju ..

Napsat kód který tohle zařídí přímo do dekorátoru je lehké, akorát že
kód se vykoná až po zavolání té metody, já potřebuji mít ten slovník
hned při spuštění programu, takže se tohle bude muset zařídit v
__init__ třídy nejspíš. Teď mě napadlo ve smyčce procházet jmenný
prostor a třeba by pomohl modul inspect. Na to ještě kouknu ...

--
S pozdravem
Martin Stiborský

Jabber: stibi na njs.netlab.cz