[python] Distutils a bdist_deb

slush slush na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 31 12:56:45 CEST 2008

Navod na abclinuxu je zcela obecny, znamena to studovat do detailu
balickovaci system debianu. Naproti tomu, distutils by mely umet vytvareni
balicku presne podle standardu na zaklade me konfigurace distutils. Mimo
jednodussi prace to ma samozrejme prinos ve faktu, ze veskere informace
deklaruji pouze jednou (distutils) a ne dvakrat (jeste adresar /debian u
projektu).

Kazdopadne se k dotazu pripojuji take, protoze se mi nepodarilo donutit
distutils ke generovani deb souboru.

Marek