[python] Otázky kladené Pythonem

Calis.martin na seznam.cz Calis.martin na seznam.cz
Pondělí Červen 9 20:54:03 CEST 2008

pravda, mě osobně input() dost překvapil, a radši bych použil ono int(raw_input())..
Btw: co udělá str(input()) pokud do něj hodim třeba to sin(42) ? co zafunguje jako první?

> Od: Jan Kundrát <jkt na gentoo.org>
> Předmět: Re: [python] Otázky kladené Pythonem
> Datum: 09.6.2008 19:10:26

> Na druhou stranu pokud mam funkci, ktera se jmenuje "input", a ja do ni
> jako sve jmeno napisu 'sin(42)', asi me vysledek prekvapi. Pedagogicke
> vzdelani postradam, heslo "programovat musi umet kazdy" me minulo, ale
> snad i v tom QBASICu, se kterym jsem si ve dvanacti letech mozna uz
> hral, to takhle proste nefungovalo...
>
> Hezky den,
> -jkt
>
> --
> [...]

Moto: Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje. Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč. My jsme spojili teorii s praxí - nic nefunguje a nikdo neví proč.